Oletko huomannut uutta Vesihovin ilmeessä?
Viime vuonna tuli kuluneeksi 50 vuotta siitä, kun loimaalaiset saivat uimahallin. ”Uimahalli Loimaalla 50 vuotta” –tapahtuman lisäksi juhlavuoden kunniaksi uudistettiin Vesihovin ilmettä tähän päivään.

Vesihovin mainokset, esite ja verkkosivut saivat uuden raikkaamman yleisilmeen ja tekstilogo uudistettiin.
Alkuperäinen slogan ”Rentoudu, kuntoudu, viihdy!” kuvastaa edelleen hyvin Vesihovin tarjoamaa palvelua ja toimii nykyajassa, joten se palautettiin näkyvämmin käyttöön.

Tutustu Vesihovin uudistuneeseen ilmeeseen ja logoon  myös esitteessä.

Seuraa myös uudistuneita mainoksia kaupungin kanavissa ja paikallislehdessä, kunhan koronatilanne hellittää ja Vesihovi avaa jälleen ovensa tarjoten uinnin lisäksi ohjattua vesiliikuntaa ja tapahtumia.

Uusi ilme suunniteltiin yhteistyössä loimaalaisen mainostoimisto Etusivupajan kanssa ja nettisivuille ilmeen päivitti paikallinen Mainos- ja Mediatalo Trival. Edellinen, alkuperäinen ilme oli tehty opinnäytetyönä vuonna 2004.